חיפוש

ליעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

יועץ קרינה

יועץ קרינה להיתר בניה תב"ע וטופס 4

19/03/2024

תוכן עניינים

חשיבות בדיקות קרינה

גלי קרינה מסוגים שונים נוצרים ממגוון מכשירים ומקורות ומקיפים אותנו מכל עבר. עקב מחקרים רבים אשר פורסמו בהקשר זה הדבר החשוב ביותר לכולנו הוא לדעת עד כמה קרינה זו מסוכנת עבורנו ועבור משפחתנו? חשוב להדגיש, כי בניגוד להתמקדותנו בשנים האחרונות, בסכנות הנובעות מקרינה הנפלטת מן המכשיר הסלולארי, קרינה אלקטרומגנטית נפלטת ממגוון מכשירי חשמל כגון: המחשב הביתי, מיקרוגל, טלפון אלחוטי ועוד. באמצעות בדיקות קרינה ניתן לגלות את המקורות הבעייתים הפוגעים בנו.

יועץ איכות סביבה- מקורות נפוצים לפליטת קרינה על כל סוגיה

  • קרינת מחשב- קרינת מחשב הינה קרינה אלקטרומגנטית, ההופכת למסוכנת כאשר האדם נחשף אליה לאורך זמן רב. בעידן שנות האלפיים, בו בכל בית מצויים לפחות שני מחשבים, ובנוסף הוא משמש ככלי עבודה עיקרי כמעט בכל מקום עבודה ואף נמצא בשימוש בחלק מבתי הספר, ניתן לומר בפירוש כי רב רובינו המוחלט חשוף לקרינה זו לאורך זמן. קרינה זו עלולה לגרום להתפתחות מחלת הסרטן ו/או מחלות ממאירות נוספות.
  • קרינת מיקרוגל- קרינה זו, על אף שמה, אינה מתייחסת למכשיר המיקרוגל בלבד, כי אם לקרינה הנפלטת ממגוון מכשירי חשמל כגון: טלויזיה, מיקרוגל, ראוטר לאינטרנט ביתי, סוגים מסוימים של מייבשי כביסה ועוד. קרינה זו היא אחת הקרינות הנפוצות כיום בעולם כולו, בעיקר לאור ההתפתחות הטכנולוגית אשר אינה פוסקת לרגע ומכשירים חשמליים כאלה ואחרים הנכנסים לשימוש במרחב הביתי ו/או מרחב העבודה שלנו. קרינת המיקרוגל המשמעותית ביותר נפלטת ממכשיר המיקרוגל ויכולה להגיע אף למרחק של שני מטרים מגוף תנור המיקרוגל עצמו! קרינה זו עלולה להזיק לבריאותנו ולכן מומלץ לבדוק לפני רכישת המכשיר את רמת פליטת הקרינה שלו.
  • קרינה הנפלטת ממכשיר סלולארי- כנאמר לעיל, מחקרים רבים בוצעו ומתבצעים בתחום זה לבחינת קרינה זו והשלכותיה. קרינת הטלפון הסלולארי עלולה לגרום לסיכונים רבים אשר עלולים לפגוע בצורה ישירה ומשמעותית בבריאותנו. הקרינה מסוכנת לכל האוכלוסיה בדגש מיוחד עבור נשים בהריון וילדים.

לאור כל הנאמר, חשיבות בדיקות קרינה אינה מוטלת בספק ולו הקל ביותר!

יועץ קרינה – מהן בדיקות קרינה ?

בדיקות קרינה הינן בדיקות המבוצעות באופן פרטי, ומטרתן לבדוק ולכמת את גלי הקרינה המפורטים לעיל, הנפלטים מן המכשירים השונים בסביבתנו. כמו כן, מטרתן הינה לבדוק מאילו מקורות נפלטת הקרינה, האם היא מסוכנת, ובמידה וכן- אילו מן המכשירים פולט את הקרינה המסוכנת. בדיקות אלו הינן תהליך ידוע המבוצע, כנאמר, ע"י חברות פרטיות ע"פ סטנדרטים מדעיים קבועים.

כיצד מבוצעות בדיקות קרינה ע"י יועץ?

תהליך בדיקת רמת הקרינה, סוג הקרינה ומידת הסיכון הטמון בה נמדד באמצעות מכשירים מיוחדים, המודדים האם קיימת קרינה ממקורות אשר פולטים גלים אלקטרו מגנטיים. במידה ומאתרים קיום קרינה מסוכנת לאדם, יש לבצע בדיקה נוספת על מנת לאתר את המקור המסוים הפולט את הקרינה המסוכנת, ולבדוק כיצד ניתן לטפל בבעיה זו ולהתמגן מפני הסכנה. חשוב לציין כי ניתן אף לרכוש את המכשירים הללו ולבצע את הבדיקות באופן עצמאי.

נמצאה קרינה, מה עושים?

כאן טמונה חשיבות בדיקות הקרינה. שהרי טיפול יסודי בבעיה מתחיל ומחייב אבחון מדויק של מקור פליטת הקרינה. במקרים של קרינה ממכשיר מיקרוגל, ניתן לרכוש מכשיר המתחבר לתנור המיקרוגל ומונע את פליטת הקרינה ממנו באופן מוחלט. במקרים של פליטת קרינה מארונות חשמל ניתן לרכוש יריעות עופרת המפחיתות את רמת הקרינה הנפלטת. בכל הנוגע לקרינה ממכשיר סלולארי, מומלץ להשתמש בדיבורית או לרכוש מראש מכשיר הפולט פחות קרינה.

לסיכום, בדיקות קרינה הן בעלות חשיבות לעין ערוך, מה גם שהן קלות לביצוע ובעלת פתרונות קלים ויעילים.

קרינה בבית – תופעה שכיחה הרבה יותר ממה שחשבת

אתה יושב בבית, גולש באינטרנט האלחוטי, מדבר בטלפון הביתי (האלחוטי) ומתלהב מהעכבר האלחוטי שלך. חשוב שתדע: אתה מוקף בקרינה. קרינה ביתית היא דבר מאוד מסוכן ונפוץ והכי גרוע: היא לא מורגשת. לכן, עלינו להיות מודעים אליה ולבצע בדיקות קרינה על מנת לגלות אותה ולדעת מול מה אנחנו עומדים.

מספיק לחשוש מאנטנות סלולאריות

כל הזמן אנחנו שומעים על מאבקים נגד התקנת אנטנה סלולארית על גג בניין, קרוב לגן ילדים או צמוד לבית ספר. הגיע הזמן לשים סוף לפאניקה: אכן, אנטנות סלולאריות מקרינות לסביבתן בעוצמה זו או אחרת. אבל זו ממש לא הבעיה שלך. קרינה ביתית בהחלט כן. מתחת לאף שלך ישנם דברים פי כמה יותר מסוכנים. הטלפון האלחוטי שלך, הראוטר לגלישה אלחוטית באינטרנט והמיקרוגל פולטים יותר קרינה מכמה אנטנות סלולאריות גם יחד. לעניין הזה קוראים קרינה ביתית, ועכשיו זה הזמן שלך להיכנס לחרדות. בהחלט יש לך סיבה. קרינה ביתית היא לא צחוק. אנחנו חיים סביב מכשירים חשמליים מכל סוג שהוא. כל מכשיר פולט קרינה, אם ברמה גבוהה או נמוכה, כשהוא מחובר לחשמל – גם אם לא נעשה בו שימוש. ומה זה אומר? נכון. שסביבנו, כל האוויר מלא קרינה ביתית. וזה מסוכן. ולא בריא. ומביא לתוצאות קשות.

הצעד הראשון הוא המודעות לקיומה של קרינה ביתית

אתה בוודאי שואל את עצמך כעת: אז מה לעשות? בכן, ראשית חשוב באמת שתהיה מודע לעובדה שסביבך קיימת קרינה ביתית. הרי חשמל ומוצריו הם לא דברים טבעיים, אלא יצירי כפיו של האדם. וכל דבר שאינו טבעי, כך אנחנו מגלים יותר ויותר בשנים האחרונות מזיק לגוף האדם. גם קרינה ביתית. אם תדע שסביבך קיימת קרינה ביתית, תעשה חצי מהעבודה. משום שהקרינה באופן כללי הפכה כבר מזמן לנגע שכולנו רוצים להיפטר ממנו בכל דרך. בכל הנוגע למכשירים סלולאריים, כבר נעשו צעדים ראשונים. עכשיו הגיע הזמן לטפל גם בעניינים של קרינה ביתית. ולא כדי להמתין עם זה יותר מידי.

אז יש מה לעשות נגד קרינה ביתית?

כמובן. מה שהאדם עשה והזיק, הוא יכול גם לתקן. ראשית, חשוב שתדע שישנם מכשירים שפולטים קרינה ברמה נמוכה וכאלו שפולטים קרינה גבוהה. יחד הם יוצרים קרינה ביתית מסוכנת. המכשירים ה'ידידותיים' יותר הם מערכות מיזוג, תנורים חשמליים, מגהצי קיטור, שנאים, מערכות סטריאו ואפילו מאווררים – אכן, גם המוצרים התמימים הללו מפיקים קרינה ביתית. המוצרים המסוכנים ביותר, שמפיקים קרינה ביתית גבוהה הם כמובן המכשירים הסלולאריים, טלפונים ביתיים אלחוטיים, ראוטרים, מיקרוגלים פועלים. אותם מכשירים שנמצאים אצל השכנים אך צמודים לקירות דירתכם – גם הם מביאים אליכם קרינה ביתית.

חפשו מכשירים להפחתת קרינה ביתית

ככל שעלתה המודעות לעניין, כך החלו לייצר יותר ויותר מסנני קרינה, שמפחיתים את מה שפולטים המכשירים השונים ואפילו מביאים אותם לרמה אפסית. בנוסף, ישנם מדי קרינה, באמצעות בדיקות קרינה יגלו לכם כמה קרינה ביתית יש בדירה שלכם והמצאות רבות אחרות – כולן מונעות את החשיפה למכשירים שפולטים קרינה ביתית.

למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים

לא תמיד זה קל למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים לעיתים המשימה למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים עשויה להיות מסובכת וקשה שכן בדיקות איכותיות עשויות לעלות כסף רב. עלינו להיות מודעים למרכיבים אלה כאשר אנו מזמינים בדיקות קרינה, שכן בדיקות קרינה עשויות להיות קריטיות עבור הבריאות שלנו ושל ילדינו. כדי למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים נסביר במאמר זה את השלבים הנכונים למצוא בדיקות קרינה אלקטרומגנטית איכותיות במחירים סבירים. השלב הראשון הוא לבחון את המקום שבו אנו רוצים לעשות בו בדיקות קרינה, בית המגורים בית העסק ,או כל מקום אחר, לאחר מכן עלינו לעשות סקר שוק רחב ורציני בין כל אנשי המקצוע האפשריים ורק לאחר מכן נוכל להזמין את איש המקצוע הנבחר לביצוע המשימה החשובה.

בדיקות קרינה לכל בית בישראל!

הבנו שכדי למצוא בדיקות מיגון קרינה איכותיות במחירים סבירים עלינו להכיר את מחירי השוק ולדעת למצוא את החברה הנכונה שתטפל בכך. כדי למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים עלינו להבין היטב את החשיבות של בדיקות קרינה עבורנו שכן זה לא משהו שנרצה להתקמצן עליו. בדיקות קרינה איכותיות עשויות להיות עניין לא פשוט ועשויות במקרים מסוימים להיות אף מטרד קצת בעייתי ועשויות לעלות כסף רב . בדיקות קרינה איכותיות הן עדיין דבר חשוב מאוד.

עושים בדיקות קרינה אצל המקצוענים!

במאמר זה הסברנו שכדי למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים עלינו לעקוב אחר השלבים הבאים: השלב הראשון הוא לבחון את המקום שבו אנו רוצים לעשות בו בדיקות קרינה, בית המגורים, או כל מקום אחר, לאחר מכן עלינו לעשות סקר שוק רחב ורציני בין כל אנשי המקצוע האפשריים ורק אז נוכל להזמין את איש המקצוע הנבחר לביצוע המשימה החשובה.

אתם מוזמנים ולהתרשם ממבחר עבודות החשמל שאנו מבצעים – בדיקות קרינה סלולרית, בדיקות קרינה רדיו אקטיבית, בדיקות קרינה אלקטרו מגנטית ועוד. צוות המהנדסים שלנו ישמח להעניק הצעות  ופתרונות מתקדמים לכל בעיית קרינה שתתעורר, ליקויים במערכת חשמל, ועוד.

יועץ קרינה אלקטרומגנטית

במאמר זה תלמדו הכול אודות  קרינה אלקטרומגנטית, ההשלכות שלה והסכנות הטמונות בחשיפה לה וכן אמצעי בידוק ומיגון מפניה.

קרינה אלקטרומגנטית הינה סכנה אשר מקורה בקווי מתח חשמליים, שנאים ושאר מכשירים חשמליים הן בסביבה הביתית והן בסביבה המשרדית והתעשייתית. ההשלכות של קרינה אלקטרומגנטית כבר הוכחו בעבר והן נקשרות ישירות עם מחלות כגון לוקימיה (סרטן הדם) ועוד מומים ומחלות קשות. קרינה אלקטרומגנטית מהווה סכנה לכדור הארץ, לטבע לרבות החי והצומח וכמובן – קרינה אלקטרומגנטית פוגעת באיכות החיים ובבריאות הציבור ועל כן זהו נושא שנמצא בכותרות בשנים האחרונות ותופס מקום חשוב ומרכזי בשיח הציבורי.

נכון שהקדמה הביאה איתה יתרונות רבים ומכשירים חשמליים משמשים כמדי יום מכשירי החייאה ומכשירי סיוע לצוותים רפואיים בבתי חולים, מרפאות וחברות תרופות בכל העולם. באמצעות הקדמה ניתנת פריצת דרך בתחום הרפואה ותוחלת החיים עולה אולם בד בבד – נזקי הקדמה – וביניהם קרינה אלקטרומגנטית – מהווים פגיעה ישירה על בריאות הציבור ועל כן פוגעים בתוחלת החיים.

אמצעי מניעה וזהירות מפני קרינה אלקטרומגנטית?

כפי שצוין בפסקה הקודמת, קרינה אלקטרומגנטית נחשבת לסכנה וכיום יש יותר ויותר מודעות להיקף הסכנה. אנשים אשר אין להם את ההשכלה והכלים הטכניים לבדוק האם קיימת קרינה אלקטרומגנטית ובאיזו עוצמה – כלל אינם מרגישים בדבר והם יכולים להיחשף לסכנת קרינה אלקטרומגנטית בבית, במקום העבודה ובכל אתר ציבורי אחר. קרינה אלקטרומגנטית יכולה להגיע ממקורות חשמליים רבים ומגוונים כגון: ארון חשמל, מכשירים חשמליים ביתיים ומכשור משרדי כמו גם מכשירים במפעל.

על מנת לוודא שאין סכנה, את עוצמת הסכנה ואת הפתרונות האופטימאליים למניעת ההשפעות ההרסניות של קרינה אלקטרומגנטית, ניתן להזמין מומחים. יש כיום כמה חברות המספקות שירותי ייעוץ, בדיקה, הערכת נזקים של קרינה רדיואקטיבית וכן תכנית מיגון מתאימה. ניתן לפתור בעיות, כמו בכל מישור אחר בחיים, או לחילופין להימנע מבעיות באמצעות – ידע. מאחר ולאנשים אין ידע בתחום הם בכלל לא מבינים שהם עובדים או מתגוררים בסביבה המהווה סכנה לחייהם והם אינם נוקטים באמצעי זהירות (לעתים פשוטים ביותר כמו הרחקת מכשיר או הוספת שכבת בידוד).

 

החשיבות של בדיקות קרינה לשמירה על בריאות תקינה

בדיקות קרינה סלולרית עשויות להיות חשובות מאוד בכל תקופה מסוימת. החשיבות של בדיקות קרינה לשמירה על בריאות תקינה עשויה להיות עצומה, והיא עשויה להיות קריטית עבורנו בתור בני אדם שדואגים לבריאות שלנו. כולם מכירים את האנטנות הסלולאריות שפולטות המון קרינה ועשויות להיות מסוכנות מאוד עבורנו. החשיבות של בדיקות קרינה לשמירה על בריאות תקינה היא גבוהה מאוד אם כן ויש לשים לכך המון לב. כדי להבין את החשיבות של בדיקות קרינה לשמירה על בריאות תקינה עלינו לזכור כי בדיקות קרינה הן עניין של אנשי מקצוע, אך מנגד מדובר במשהו שיכול להזיק לנו מאוד לבריאות, בנוסף אנו צריכים לדעת שבדיקות קרינה עשויות להיות עניין חשוב גם עבור ילדינו.

בדיקות קרינה – עבודה של מקצוענים

החשיבות של בדיקות קרינה רדיואקטיבית לשמירה על בריאות איכותית ותקינה היא עצומה, ולכם עלינו לדעת שבדברים כאלה לא מתפשרים וצריך לדעת שאנו אכן הולכים על הטובים ביותר. לאחר שהבנו כי החשיבות של בדיקות קרינה לשמירה על בריאות תקינה עלינו לזכור כי בדיקות קרינה הן עניין רק של אנשי מקצוע, אך מנגד מדובר במשהו שיכול להזיק לנו מאוד לבריאות, בנוסף אנו צריכים לדעת ולזכור שבדיקות קרינה עשויות להיות עניין חשוב גם עבור ילדינו. נוכל להמשיך האלה ולהבין שאותן בדיקות קרינה איכותיות שלנו עשויות להיות בהחלט מצילות חיים שלנו ושל ילדינו.

בדיקות קרינה : רק אנשי מקצוע!

לאחר שהבנו את החשיבות הרבה של בדיקות קרינה לשמירה על בריאות איכותית ותקינה נוכל להמשיך ולבצע את הבדיקות באופן  הכי טוב ומוצלח. חשוב לזכור כי החשיבות של בדיקות קרינה לשמירה על בריאות תקינה היא קריטית בכל מקום בו יש סכנה לקרינה גבוהה ויש לטפל בכך באופן דחוף ומיידי כדי למנוע נזקים קשים  לבריאות שלנו . אתם מוזמנים להיכנס ולבקר באתרנו מורן מהנדסים ולהתרשם ממבחר עבודות החשמל שאנו מבצעים וכן פתרונות מענליינים ל – בדיקות קרינה סלולרית, בדיקות קרינה רדיו אקטיבית, בדיקות קרינה אלקטרו מגנטית ועוד. צוות המהנדסים שלנו ישמח להעניק פתרונות מתקדמים לכל בעיית קרינה, ליקויים במערכת חשמל, ועוד.

השפעות הקרינה על הבית שלנו

קרינה היא סוג של העברת אנרגיה בעלת תנועה מתפשטת, ממקור אחד למספר כיוונים. קרינה אינה זקוקה לחומר מתווך, בניגוד לשיטות העברת אנרגיה אחרות כמו הסעה או הולכה. בעידן המודרני, השימוש ההולך וגובר במכשירים חשמליים, חומרים רדיואקטיביים ומוצרים אלקטרוניים שונים, מגביר את פליטת הקרינה ואת הסיכון לחלות במחלות שונות.

השפעת קרינה מייננת על בתי מגורים

קרינה מייננת זוהי קרינה המכילה חומרים רדיואקטיביים שונים, ונגרמת מפליטת אלקטרונים בתדר גבוה מאוד. בבתים משותפים או דירות רגילות היא יכולה להופיע דרך גז הראדון (שנפלט מקירות הבית) רדיואקטיביים נוספים שמאוחסנים בבניין.

קרינה מייננת יכולה להופיע גם בדמות קרינה אלקטרומגנטית המוקרנת ממוצרי חשמל שונים בבית. חשיפת אנשים לסוג קרינה זו היא עשויה להגיע לרמות מסוכנות, בעיקר לילדים ולתינוקות. מומלץ לבצע בדיקות קרינה בחדרי הילדים ובבית המגורים, ולוודא כי רמת הקרינה בבית אינה גבוהה יתר על המידה.

השפעת קרינה בלתי מייננת על בתי מגורים

קרינה בלתי מייננת זוהי קרינה אלקטרומגנטית באורך גל ארוך. לכן, האטומים העוברים דרך הקרינה אינם עוברים תהליך יינון, כלומר – האנרגיה שלהם לא מצליחה להוציא את האלקטרונים מהמסלול סביב גרעין האטום. קרינה בלתי מייננת מוקרנת בתדרי רדיו, קרינה אינפרה אדומה, מיקרוגלים, אנטנות שידור של פלאפונים סלולאריים ועוד.

השפעת קרינה בלתי מייננת על גרי הבית יכולה להיות עוצמתית וקשה עבור בני אדם ובעלי חיים בכלל, עד כדי סכנה לחלות בסרטן. חשוב לבצע בדיקת קרינה בלתי מייננת בבית על מנת שיהיה ניתן לוודא שהבית מוגן ותקין למגורים.

למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים

לא תמיד זה פשוט קל למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים לעיתים המשימה למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים עשויה להיות מסובכת וקשה שכן בדיקות איכותיות עשויות לעלות כסף רב. עלינו להיות מודעים למרכיבים אלה כאשר אנו מזמינים בדיקות קרינה , שכן בדיקות קרינה עשויות להיות קריטיות עבור הבריאות שלנו ושל ילדינו. כדי למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים נסביר במאמר זה את השלבים הנכונים למצוא בדיקות קרינה אלקטרומגנטית איכותיות במחירים סבירים. השלב הראשון הוא לבחון את המקום שבו אנו רוצים לעשות בו בדיקות קרינה, בית המגורים בית העסק ,או כל מקום אחר, לאחר מכן עלינו לעשות סקר שוק רחב ורציני בין כל אנשי המקצוע האפשריים ורק לאחר מכן נוכל להזמין את איש המקצוע הנבחר לביצוע המשימה החשובה.

בדיקות קרינה לכל בית בישראל!

הבנו שכדי למצוא בדיקות מיגון קרינה איכותיות במחירים סבירים עלינו להכיר את מחירי השוק ולדעת למצוא את החברה הנכונה שתטפל בכך. כדי למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים עלינו להבין היטב את החשיבות של בדיקות קרינה עבורנו שכן זה לא משהו שנרצה להתקמצן עליו. בדיקות קרינה איכותיות עשויות להיות עניין לא פשוט ועשויות במקרים מסוימים להיות אף מטרד קצת בעייתי ועשויות לעלות כסף רב . בדיקות קרינה איכותיות הן עדיין דבר חשוב מאוד.

עושים בדיקות קרינה אצל המקצוענים!

במאמר זה הסברנו שכדי למצוא בדיקות קרינה איכותיות במחירים סבירים עלינו לעקוב אחר השלבים הבאים: השלב הראשון הוא לבחון את המקום שבו אנו רוצים לעשות בו בדיקות קרינה, בית המגורים,או כל מקום אחר, לאחר מכן עלינו לעשות סקר שוק רחב ורציני בין כל אנשי המקצוע האפשריים ורק אז נוכל להזמין את איש המקצוע הנבחר לביצוע המשימה החשובה.

הכל על בדיקות קרינה

המכשירים הרבים שנמצאים סביבנו פולטים קרינה, חלקם ברמה גבוהה וחלקם בפחות, אך יש גם מקורות קרינה שאנשים אינם מודעים להם, כמו חומרי בנייה למשל. איך נבדוק את רמת הקרינה סביבנו?

מדוע זה הכרחי

בשנים האחרונות הפכו בדיקות קרינה לנדבך חשוב מאוד בקרב אנשים ברחבי העולם, זאת מכיוון שההתפתחות הטכנולוגית פשוט לא מאפשרת לנו לברוח מהקרינה, אשר סובבת אותנו מכל עבר. הצורך בזמינות גבוהה ובתקשורת מהירה גורם לכך שברוב שלבי היממה אנו קרובים למכשירים, אשר פולטים קרינה אלקטרומגנטית. אי אפשר להתחמק מזה, אבל אפשר בהחלט להפחית את רמת הקרינה.

סוגי קרינה

כיום, נהוג להבחין בין מספר סוגים של קרינה, כשהמרכזיים שבהם הם קרינה אלקטרומגנטית, קרינה סלולארית וקרינה רדיו-אקטיבית. קרינה רדיו-אקטיבית יכולה להגיע ממספר גורמים, שהאדם הפשוט לא מעלה בדעתו שיכולים לפלוט קרינה, כמו למשל הפסולת שהוא משליך לפח. קרינה אלקטרומגנטית נגרמת כמעט מכל מכשיר חשמלי בבית או במשרד, ואילו קרינה סלולארית לרוב נובעת מאנטנות סלולאריות, מנתבי רשת ומטלפונים.

למה לי לבדוק

לעיתים, נדמה שהרמה הטכנולוגית אליה הגיע ויגיע האדם בעתיד, היא בלתי מוגבלת. המכשור הופך לזמין ולנגיש, כך שפעמים רבות נשאלת השאלה ‘כיצד הסתדרנו עד עכשיו?’. עם זאת, צריכים לעצור רגע ולחשוב מהם הסיכונים הכרוכים בכך. בדיקת קרינה מקצועית כוללת התייחסות למספר אלמנטים בסביבה מסוימת, לרבות קרינה מפסי מתח, מרשת חשמל, מארונות חשמל ועוד. בנוסף, הבדיקה בוחנת גם קרינה סלולארית ותדרי רדיו.

המציאות מראה שבדיקת קרינה היא הכרחית ומומלצת, לבטח אם אתם מתכוונים להיכנס למשרד חדש, או לחילופין, לעבור לדירה חדשה. הבדיקה לרוב תכלול שני אלמנטים ראשיים: הראשון הוא התמקדות בקרינה בלתי מייננת, אשר נפלטת לרוב מאנטנות ומכשירים סלולאריים ומנתבים אלחוטיים. החלק השני של הבדיקה כולל בדיקה של קרינה אלקטרומגנטית, הקשור למוליכי החשמל בבית.

אז איך בודקים

פשוט מאוד. אם ברצונכם לבצע בדיקות קרינה בביתכם, עליכם לפנות לחברות מקצועיות המתמחות בכך, וזאת בכדי שתקבלו את המענה הזריז, המקצועי והאמין ביותר שאפשר לדרוש. זכרו שקרינה מהווה סכנה ממשית לכם ולבני משפחותיכם.